Gezinnen (man, vrouw, kinderen tot 18 jaar): € 47,50
Alleenstaanden: € 25,--

Kosten begrafenis of crematie

De kosten van een gemiddelde begrafenis of crematie zijn, afhankelijk van persoonlijke wensen, tussen de € 4000,-- en € 5000,-- exclusief kosten aan grafrechten en grafmonumenten.

De ledenkorting bedraagt € 1150,--

U kunt ook donateur worden, de contributie bedraagt € 12,50 per jaar. U heeft dan recht op de diensten van de vereniging maar u ontvangt geen ledenkorting en u heeft geen stemrecht.

Indien de contributie per acceptgirokaart betaald wordt, is er een toeslag van € 2,50. Per 01 juni 2023 verdwijnt de acceptgirokaart.

Daarom het verzoek om ons opdracht te geven voor automatische incasso. Graag ontvangen we uw banknummer.

U mag het bedrag ook zelf overmaken. Ons banknummer is: NL47 RABO 0320 4390 97